Car
Car

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
بهمن 1390
نويسندگان
رضا بهفر
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 9873
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Need For Speed The Run  <-PostCategory-> 

 بدون شک یکی از محبوب ترین و  پر طرفدارترین بازی ها در زمینه مسابقات ماشین  NFS می باشد ، ما در این بخش به معرفی و تحلیل جدید ترین نسخه از این بازی یعنی NFS the RUN می پردازیم .
 ابرشرکت EA Games تا کنون نامی بزرگ در زمینه ی بازیهای RACEاز خود به جای گذاشته و مهمترین سریال بازیهای این شرکت سری NFSبوده . تا کنون 17 نسخه از این بازی طی سالهای 1994 تا 2011 منتشر شده که NFS The Runنسخه ی هجدهم از این بازی است .سری بازیهای NFS  از همانNFS 1در سال 1994 تا سالهای بعد که نسخه های underground  ،Mostwanted  راهی بازار شدند همواره با پیشرفت همراه بوده و در کنار یک گیم پلی پرهیجان و استفاده از موتورهای گرافیکی به روز، شاهد داستانی جذاب بوده ایم که گیمر را به ادامه ی بازی ترقیب میکرد . اما با تغییر سیاست های شرکت EAمبنی بر افزایش تعداد نسخه های بازی در هر سال و تغییر سبک بازی ها از کیفیت بازی ها کاسته شد و فروش نسخه های بعدی همچون  carbon، pro Street، undercover ،Shift1&2 وNitro کمتر شد .در سال 2011، NFS shift 2منتشر شد که نسبتا از لحاظ گرافیکی و گیم پلی پیشرفت زیادی داشت اما رقیب هایی همچون 3Forza Motorتوان رقابت با آن را داشتند .

 بنابراین برای احیای NFSاینبار شرکت EA  کار ساخت بازی جدید را به استودیوی Black Boxواگذار کرد تا کارشناسان، NFS The Runرا انقلاب سری بازی های NFSبدانند . بازی ای که داستان در آن نقش اصلی را ایفا میکند و بازیکن را به خارج از اتومبیل برده و صحنه هایی اکشن برای او پدید می آورد . الکس گریمبلی(Grimbley) تهیه کننده بازی می گوید: "برای اولین بار شما می توانید از ماشین خارج شوید و در نقش یک شخصیت بازی کنید. در پیش نمایش نمایشگاه E3  ما نشان دادیم که چطور این کار را امکان پذیر می کنیم . آن نمایش کمتر از 10 درصد از بازی ما بود و در کل بازی ما هنوز در سبک مسابقه ای است چون ما یک بازی مسابقه ای تولید میکنیم" .استفاده از خشن ترین ماشین ها برای مقابله با حوادثی که طی داستان جذاب بازی رخ میدهد این بازی را بسیار موفق تر از قبل خواهد کرد .

 این شماره بسیار سینمایی بوده و داستانی جالب همراه با شخصیت های زیاد دارد. این بازی بیش از ۲ سال در دست ساخت بوده و استودیوی Black Box زمان زیادی را صرف ساخت آن کرده است. نکته جالب اینجاست که به نظر می رسد‍ EA این بازی را با موتور Frostbite 2.0 که در Battlefield 3 استفاده شده، می سازد. بنابراین The Run پر از صحنه های سینمایی با کیفیت و تخریبی در سطح سری Battlefield خواهد بود.

مسیر بازی بسیار مهیج است ،این بازی مسیری سه هزار مایلی را از سن فرانسیسکو تا نیویورک دنبال می کند ،استودیوی. Black Box سعی کرده این مسیر را بیشتر شبیه به یک سفر که در آن داستان جک اتفاق می افتد تبدیل کند. گریمبلی (تهیه کننده ی ارشد بازی) می گوید: "برای این سفر، ما می بایست داستان جک(Jack) را در طی مسابقه نشان دهیم" . درNeed For Speed The Run گیمر درنقش شخصیت اصلی داستان یعنی جک در مسابقات غیر قانونی و به اصطلاح زیر زمینی از شهر سنفرانسیسکو تا نیویورک سیتی ،جاده ها را پشت سر میگذارد. ضمن اینکه مثل سری های قبلی این بازی یعنیHot pursuit 2وMost Wanted  تعقیب گریز با پلیس در شهر و جاده های صحرایی و برفی دیده خواهد شد .

 



 

شیشه های خورد شده پرتاب شده در هوا ، دانه های برف و شن که به دوربین برخورد میکنند ، قطرات باران روی دوربین ، جلوه های ویژه ی متلاشی شدن قطعات و واژگون شدن ماشین ها ، پرتاب راکت و انفجار ها توسط هلی کوپتر ها ، تعقیب گریزها و موشن بلور های حرکات سریع و ...
  بازی از گرافیک بسیار مطلوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این یک بازی شبیه سازی ماشین ها نیست و تنها به واقعی شدن لحظات و برخورد ها فکر شده میتوان انتظارات زیادی از نظر گرافیکی از بازی داشت ، اما طراحی دیتیل ماشین ها به دقت نسخه ی قبلی به نظر نمیرسد که این مسئله ممکن است تاثیر منفی بر آن بگذارد . محیط چه در شهر چه در صحرا و چه در کوهستان خیلی خوب طراحی شده و در خاطر شما به یاد ماندنی خواهد بود

 شما باید علیه خطرهای طبیعی (طوفان های شن، مه و بهمن) هم مسابقه دهید. نمایش بازی در رشته کوه های راکی واقع در ایالت کلرادو اتفاق می افتد و جاده های این کوهستان به خاطر برف شدید و خطر بهمن فعلاً بسته شده اند و این بدین معنی است که اینجا بهترین جا برای مسابقه است، چون هیچ ماشین دیگری در جاده وجود ندارد.پلیس در نقاط مختلف جاده با شلیک راکت سعی می کند بهمن ایجاد کند، این صحنه ها خیلی سینمایی و هیجانی هستند و صداگذاری سقوط آن ها هم بسیار واقعی کار شده است. اگر سرعتتان را کم کنید، زیر بهمن گیر خواهید کرد و اگر هم زیاد سریع بروید، ممکن است روی سطح لیز جاده سر خورده و به ته دره سقوط کنید. 


 در صحنه های نمایش داده شده در این نمایشگاه ذرات ریز برف به زیبایی به سمت دوربین می آیند و تکه های بزرگ با سقوط روی ماشین باعث برفی شدن تصویر و ماشین ها می شوند. همانند قبل، نیتروژن هم درThe Run وجود دارد و شما می توانید با زدن نیتروژن در چنین جاده های خطرناکی، واقعاً ریسکی هیجان انگیز انجام دهید! کمی جلوتر، بهمن شدیدتر می شود و تکه های بزرگ سنگ ها سقوط می کنند. خطر و هیجان در این صحنه ها به اوج رسیده و این هنر تیم طراح را نشان می دهد .
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

Amirreza
ساعت21:03---5 بهمن 1390
بازی به نسبت کوتاه بود..مراحل برفیش که خیلی سخت بود..یک ذره از مسیر منحرف بشین باید از چک پوینت اخر شروع کنین! )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:The Run,ساعت 14:47 توسط رضا بهفر |
مطالب پيشين
» تاریخچه Audi
» تاریخچه BMW
» تاریخچه Mercedes-Benz
» تاریخچه Lamborghini
» تاریخچه Bugatti
» عکس هایی از Zenvo-ST1
» عکس هایی از Koenigsegg-CCX
» تاریخچه Ferrari
» عکس هایی از Bentley-Continental_GT_V8
» عکس هایی از Lamborghini-Gallardo_LP570-4_Super_Trofeo_Stradale
» تاریخچه Pagani
» عکس هایی از Gumpert Apollo
» 0 تا 100 کیلومتر 10 ماشین
» عکس هایی از Nissan GT-R
» عکس هایی از Bugatti Veyron
» Top Gear
» Need For Speed The Run
» معرفی Pagani Huayra





پيوندها


Top Gear تفننی و تخیلی! LoxBlog Wikipedia NetCarShow فرشید رایانه ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Car و آدرس behfar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com


مترجم سایت

مترجم سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جست و جوی گوگل

جست و جوی گوگل


Powered by Abzarak.com